Nieuw: de rijdende photobooth!

Ze zeggen wel eens dat stilstand achteruitgang is. Tel daarbij op dat wij zelf ook niet zo goed stil kunnen zitten en je kunt je wel voorstellen dat wij altijd op zoek zijn om te vernieuwen of leuke nieuwe concepten te bedenken. Zo zit al een tijdje de rijdende photobooth in onze hoge hoed, en is het moment bijna daar om die tevoorschijn te toveren!

Wat is een rijdende photobooth?
Misschien heb je ons filmpje al gezien, waarin Dennis en Dolf op, ehh, wetenschappelijk verantwoorde wijze het concept van de photobooth ontwikkeld hebben. Gaan we echt op een skateboard rondrijden en foto’s maken? Natuurlijk niet! (Of je moet dat echt graag willen natuurlijk…)

De rijdende photobooth is eigenlijk ontstaan vanuit de vraag of een photobooth te verplaatsen is. Maar helaas: die is niet heel mobiel. Tot nu! Onze rijdende photobooth in vintage stijl biedt de sfeerverhogende photobooth-ervaring aan, maar dan zonder kabels! Ideaal voor op locatie, op de dansvloer van je bruiloft, of op een festival telkens op de juiste plekken waar iets te beleven valt!

De voordelen van de rijdende photobooth
Hadden we al gezegd dat de rijdende photobooth mobiel was? Het is misschien een open deur intrappen, maar het is wel direct het allerfijnste aan de rijdende photobooth. Hij kan óveral mee naar toe en zelfs op jouw locatie is hij niet gebonden aan één specifieke plek. Normaal komen de bezoekers naar de photobooth toe, maar met de rijdende photobooth gaan wij naar hún toe!

Met een pakkende fotomarketing-campagne op maat kun je van de rijdende photobooth een onvergetelijke ervaring maken. Onze entertainers zorgen voor extra betrokkenheid en prikkelen mensen om op de foto te gaan. Met jouw eigen opmaak geef je je bezoekers een unieke herinnering mee naar huis, die op social media voor een flinke toename in traffic zorgen.

Voor wie is de rijdende photobooth?
De rijdende photobooth werkt het beste als je je bezoekers een leuke ervaring wilt bieden, maar niet op één vaste locatie. Waarom zou entertainment plaatsgebonden moeten zijn? Denk bijvoorbeeld aan grote outdoor events zoals festivals, waar meerdere dingen op diverse plekken plaatsvinden. Neem je rijdende photobooth mee de dansvloer op, breng je personeelsfeest op gang, of maak meters op een braderie of jaarmarkt om zo veel mogelijk bezoekers voor je camera te krijgen!

Voor meer informatie over ons gloednieuwe concept helpen we je graag verder. Vragen? Neem contact met ons op en laat je overtuigen door de rijdende photobooth!

Drie gratis fotomarketing-tips van Myphotobooth!

Foto-marketing zorgt voor veel traffic op social media

Door onze persoonlijke aanpak en kennis van foto-gebruik op social media verzorgen wij vele marketingacties. Niet alleen om nieuwe producten te introduceren maar ook om zichtbaarheid op evenementen te vergroten of om bezoekers te binden aan een merk. Veel van onze tips en tricks uit eigen ervaring geven wij niet zomaar cadeau. Toch willen we jullie een aantal gratis tips meegeven:

Tip 1- zorg ervoor dat er een actie gekoppeld wordt aan de posts op Social Media
Als bezoekers geen échte binding hebben met een merk/locatie/product zorg dan voor een extrastimulans om berichten de taggen of delen! Een actie aan de foto’s koppelen zorgt voor een hogere activiteit op Social Media. Boter bij de vis heb he als wij onze tablet of touch screen inzetten zodat gasten meteen kunnen mailen/delen/posten.

Tip 2 – Maak je foto écht waardevol
Een photobooth foto heeft iedereen wel eens gemaakt! Zorg ervoor dat de foto ook écht bijzonder is, dan is deze waardevoller om te delen op social media. Wij maken gebruik van humorvolle entertainers, aangepaste props en eventueel complete decors of effects om de beleving en het resultaat in de photobooth te optimaliseren. Een écht bijzondere foto krijgt ook bijzonder veel aandacht op social media.

Tip 3 – maak signing bij de photobooth
Wat is hier te doen? Hoe werkt het? Waar kunnen gasten de foto vinden? Allemaal vragen die meteen duidelijk moeten zijn. Vaak ontbreekt een fotomarketing-actie aan duidelijke instructies bij de photobooth zelf. Onze entertainers zorgen natuurlijk wel voor een goede routing maar met signing zien bezoekers op het evenement in één oogopslag wat er te doen is!

Meer informatie, advies of direct boeken

De Rijdende Photobooth – Dennis & Dolf gaan op onderzoek uit!


Wat hebben we nog niet, vragen wij onszelf wel eens af! Van black-light photobooth tot greenscreen en van een tropische photobooth tot een gemaskerd bal! Allerlei thema’s overal in doorgevoerd. Vaak kregen wij de vraag of de photobooth te verplaatsen is, de dansvloer mee op kan of zelfs compleet rondrijdend op een festival! Dat zette Dolf en Dennis aan het denken! Vanaf mei is onze rijdende photobooth in vintage stijl helemaal klaar om zonder bekabeling lekker mee te nemen naar de gasten toe! Natuurlijk met entertainers, onbeperkt printen en de opmaak van de foto helemaal naar jullie wensen. Bekijk in het volgende filmpje hoe Dennis en Dolf tot deze act zijn gekomen.

Het fanatieke team!

Myphotobooth is al jaren een kwalitatief en uniek bedrijf in foto-entertainment. En dat zien we met het aantal opdrachtgevers en het aantal boekingen die elk jaar blijven stijgen. Daarom is Dolf, naast de opdrachten, nu ook op kantoor komen versterken!
Marion, Stef en Marc staan te popelen om vele opdrachten voor jullie te kunnen draaien én Dennis en Sonny blijven nieuwe concepten en bijzondere wensen ontwikkelen.
Lees hier wie er allemaal bij ons team zit!

 

Altijd een fanatieke entertainer inclusief!

Soms krijgen we de vraag of wij een photobooth zonder begeleiding kunnen verzorgen. Asjemenou, wat jammer nou… Dat doen wij namelijk liever niet. Dit omdat één van onze unieke krachten juist de entertainer is! Daarom leggen wij graag aan jullie uit waarom er altijd een fanatieke entertainer inclusief is!


Waarom een entertainer?

Wij zorgen ervoor dat jullie gasten nét wat ludieker op de foto staan dan in een doorsnee fotohokje. Daardoor is deze foto veel leuker om te krijgen en te bewaren. Dit kunnen wij uiteraard niet zonder een fanatieke entertainer. En dan hebben we nog niet eens vernoemd dat het maken van foto’s mét entertainer heel veel plezier en humor geeft. Iets wat onze opdrachtgevers juist enorm waarderen! Wat ook nog een mooie bijkomstigheid is, is dat onze entertainer ter plekke kan adviseren, bijsturen of problemen kan oplossen om altijd een easy-going opdracht te draaien!

100% fun-factor

Ieder feest of evenement is anders en vraagt om een andere aanpak van het entertainment. Bij ons is er dan ook geen weekendhulp te vinden die wacht tot hij de spullen weer kan inpakken. Het is een entertainer met humor en improvisatievermogen, die zorgt voor 100% fun garantie en veel foto’s.

Meer beleving

Wij beschikken over photobooths met een open opstelling in plaats van een fotohokje. Zo kunnen de gasten genieten van het plezier dat gaande is in photobooth. Onze entertainer neemt een divers accessoires pakket mee, zodat de gasten altijd weer iets nieuws uit de koffer kunnen toveren. Tevens zorgt de entertainer voor meer beleving en een ultiem gezellige sfeer.

Interesse in een photobooth mét sfeermaker? Klik dan hier voor de mogelijkheden.

De meest populaire photobooths van 2018

Nieuwsgierig wat de meest aangevraagde photobooths van 2018 waren? Wij hebben ze voor jullie op een rijtje gezet!  

Christmas photobooth

Dit jaar geen kerstkaart maar een persoonlijke foto uit de photobooth! De photobooth in kerststijl is interessant om in te zetten op een kerstborrel, personeelsfeest of kerstdiner. Ook dit jaar viel deze thema photobooth goed in de smaak. Ook is de kerst photobooth leuk op kerstmarkten, in winkelcentra of op kerstshows.  

Marketing photobooth

De marketing photobooth is een ideaal middel in je zakelijke marketingcampagne! Het is origineel, opvallend en geheel aan te passen qua communicatie. De foto wordt direct afgedrukt en fungeert als persoonlijke give away die een relatie of bezoeker mee krijgt als aandenken. Ook kunnen de foto’s real time op social media geplaatst worden.  

Foute party photobooth

En last but not least.. De foute party photobooth! Denk hierbij niet alleen aan snorren op stokjes, maar juist aan de extra foute items! Opblaasfiguren, 18+ gadgets, pruiken en ander ludiek verkleedmateriaal. Kortom, een leuke toevoeging voor op jullie foute personeelsfeest of festival.  

Greenscreen

Of ga voor de inzet van een greenscreen! Op deze manier wordt iedere gewenste achtergrond mogelijk! Wat voor achtergronden er worden gebruikt tijdens de entertainment? Dat bepaal jij! Samen met onze ontwerper worden er 1 tot 3 verschillende achtergronden gemaakt.  

Een van de bovenstaande photobooths boeken in het nieuwe jaar? Klik dan hier 

Nieuw thema! Jungle & Safari m.m.v. Feestkleding 365

Een nieuw thema! Afgelopen vrijdag hebben we de nieuwe Jungle & Safari photobooth gedraaid bij Ouwehands Dierenpark! Onze entertainer in een leuk jungle kostuum, gethematiseerde opmaak van de foto en weer veel nieuwe props en accessoires…
De inhoud van deze verkleed-thema-box hebben wij besteld bij www.feestkleding365.nl! Veel brillen, maskers, hoofddeksels, grappige attributen en pruiken komen van Feestkleding365!
Klik hier voor het thema Jungle en Safari te gaan!

Fotohokje ‘kapot’? Bij ons komt dat niet voor!

Een fotohokje huren? Krijg je daar dan ook service bij? Dat is bij elk bedrijf anders en vaak kun je tussen alle aanbieders blijven vergelijken. Wat vind jij belangrijk als je een photobooth inzet? Ga daar vanuit en volg je gevoel! Dan maak je altijd de juiste keuze. Dat wil soms ook zeggen dat jouw keuze niet altijd de goedkoopste is. Zo werkt dat bij supermarkten maar ook bij entertainment en verhuur bedrijven.
Een té goedkoop fotohokje wil vaak zeggen dat er geen service is, ook niet als deze een storing geeft. Het blijft techniek dat zomaar ineens een foutmelding kan geven. Soms is het uren wachten op een monteur, net midden op jullie bruiloft of hét moment van je marketing actie.

Een veel gebruikte oplossing is het geld terug geven. Maar het is geen rotte appel die je even ruilt. Jij mist op jouw evenement een service om je memorabele momenten vast te leggen. Daar heb je op dat moment niets aan, ook niet op maandagmorgen als je gasten weg zijn.
Bij ons komen storingen of de printrol verwisselen ook wel eens voor. Gelukkig zijn wij er continue bij om deze problemen meteen op te lossen. Deze paar minuten draaien wij na onze afgesproken tijd gewoon even door. Dit is onze service zodat jouw mooie momenten gewoon door kunnen gaan!

5 reden om de kerst photobooth te boeken!

5 reden om de kerst photobooth te boeken!

 

Onze photbooth entertainment in kerstsfeer is een van de meest geliefde thema’s. Bedrijven die een kerstborrel organiseren of winkels die een leuke dag voor klant houden zijn dol op de kerst photobooth. Tijdens kerst is er veel versiering terug te vinden overal en dat komt de sfeer tengoede. Mensen genieten van deze sfeervolle en gezellige tijd. Ideaal om die emotie vast te leggen op foto en jouw merk of bedrijf te verbinden aan dit onvergetelijk moment.!?

 

Jazeker een onvergetelijk moment. Wat MyPhotobooth onderscheidt van andere aanbieders van photobooths en fotohokjes is de entertainment. Wij komen voor een glimlach te bezorgen aan jouw gasten. We creëren een aangenaam moment door vermaak en dit vervolgens vast te leggen op foto. We het makkelijk gemaakt voor je en hieronder 5 redenen uiteengezet waarom een kerst photobooth.

 

  1. Vermaak

    Door onze persoonlijke entertainment zullen er alleen de leukste foto’s geknipt worden. De gasten of bezoekers worden op een leuke en spontane manier geactiveerd om deel te nemen aan de photobooth. Zelfs de zuurpruimen weten we vaak aan het lachen te brengen dat je collega’s er versteld van zullen staan. En niets is zo leuk als er wat vermaak is. Daardoor wordt de sfeer wat dynamischer van en minder stijfjes. Kerst photobooth, ideaal voor bij de kerst borrel.

  2. Verankering

    Een foto is een ideale manier om een emotie vast te leggen. Aangezien we altijd met persoonlijke entertainment werken hebben we veel invloed op dit moment. We hebben in het verleden bijvoorbeeld ook welleens gewerkt met een krijtbord prop waar gasten zelf iets opschreven. Bijvoorbeeld antwoord op de vraag, wat vond je vandaag het leukst. Of als je een compliment zou mogen geven, wat zou die dan zijn? Door dit moment vast te leggen op foto wordt een emotie, gedachte of mening werkelijkheid omdat het visueel vorm heeft gekregen.

 

  1. Herinnering

    Het is super gaaf om leuke momenten vast te leggen. Door onze super snelle HD printer kunnen we de gasten direct een foto mee geven. Niet iedere sessie één print. Iedereen op de foto krijgt een print. Zodat alle gasten een leuke herinnering mee naar huis krijgen. Naast de fysieke prints kunnen we de foto’s ook direct op facebook plaatsen of als digitaal bestand aanleveren. Zodat er eventueel nog een leuke activiteit mee gedaan kan worden.

  2. Interactie

    Aftellen van drie, twee, een en cheese. Nee wij doen het net iets anders. Onze entertainers maken connectie met de gasten zodat ze een onvergeteijk moment zullen hebben in de photobooth. Door de persoonlijke aandacht hebben we veel meer interactie met het publiek dan het statische fotohokje en dat zie je terug in het plezier van de gasten en de foto’s uiteraard.

 

  1. Verbinding

    Wil je de verbinding tussen collega’s, merk of bedrijven stimuleren? Dan zou de kerst photbooth daar ideaal voor geschikt zijn. Door onze jarenlange ervaring hebben wij diverse mogelijkheden om verbinding te stimuleren. Wil je het beste in jouw medewerkers naar boven halen. Laat ze opschrijven op een krijtbord prop wat ze het meest aan hem/haar kunnen waarderen en dat leggen we vast op een foto. Uit ervaring weten we dat die foto in de meeste gevallen een leuke plek krijgt op het bureau, prikbord of een zichtbare plek.

 

Hopelijk hebben we een beeld kunnen creëren wat het voor jou zou kunnen betekenen om tijdens kerst een photobooth te boeken. Naast het standaard kerst thema zijn er nog diverse opties zoals bijvoorbeeld een greenscreen, videobooth, compleet decor en extra entertainment programma zoals een kerstman of een ander typetje.

 

Hebben we een interesse mogen wekken om meer te weten over de mogelijkheden van MyPhotobooth?
Kijk op onze speciale pagina voor bruiloften en particuliere feestenbedrijfsfeesten of marketingdoelstellingen.

Meteen informatie aanvragen? Mail of bel 0497-336317

Halloween photobooth in premiëre

Myphotobooth is dé specialist van gethematiseerde photobooths met entertainment. Naast de populaire en tijdloze thema’s zoals de winter photobooth en kerst photobooth kan een photobooth in Halloween thema niet ontbreken. Deze gaat dit jaar in prémiere voor Holliday Inn Amsterdam.
Natuurlijk is deze Halloween photobooth het hele jaar te boeken voor uw scary griezel thema. Perfect voor personeelsfeesten, bedrijfsfeesten, ludieke acties of in pretparken!
Meer informatie vind u hier over de Halloween photobooth